torsdag 26 september 2013

Vackra Sara Begnér lanserar NYA Vår Kokbok - och Glöd!

I hörnan som heter Mat & Trädgård händer det ALLTID något! Jag råkar komma förbi när min Stora Favorit Sara Begnér lanserar den NYA Vår Kokbok. Jag har den. Hemma. Likaså Glöd. Så det blir ingen signatur i boken eftersom den är hemma. Men jag får njuta av kockteatern och efteråt bjuds publiken på världens godaste sillamackor.
Jag kommer aldrig igen att bli nöjd med de jag gör hemma. Eller också får jag öva mig mer så jag kan göra EXAKT lika goda mackor ...


Sara Begnér - med GLÖD för god mat!
Sara lovar desutom att göra en GRÖN Vår Kokbok med vegetariska rätter.
 
Förresten alla tycker något om Vår Kokbok. I ett recept hade det minskats med ett ägg. Det blev "läsarstorm" och hundratals brev skickades in. Vår Kokbok är en klassiker. Den muckar man inte med hur som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.